RENAULT CLIO

DSC_0117_obrobiony

RENAULT CLIO

  • Model: CLIO 1,4 16V
  • Typ: II
  • Rok produkcji: 2000
  • Pojemność skokowa: 1398ccm
  • Waga ~930kg
  • MOC: ~120KM

Nadwozie

  • Nowy lakier czarny mat (nie jest to folia)
  • Dach olejony na biało (w lecie nie grzeje się)
  • Klatka – TRELA z homologacją + otuliny ( zgodne z załącznikiem „J” FIA)
  • Flokowana deska rozdzielcza
  • Lekkie boczki drzwi z poliwęglanu
  • Oświetlenie wnętrza LED dla kierowcy i pilota
  • Dodatkowe gniazda 12v
  • Nowe pasy LICO 4 pkt.
  • Fotele kubełkowe przesuwane na org. szynach Clio
  • Przedłużone pedały – pozwalające na maksymalne odsunięcie do tyłu fotela kierowcy
  • Kierownica zamszowa z nabą i odsadzeniem do Clio
  • Pionowy hamulec ręczny mechaniczny (bębny)
  • Gaśnica pod fotelem pasażera
  • Podstopnica dla pilota
  • Siatka na dachu
  • Elektryczne szyby sterowane z panela środkowego, elekt. lusterka
  • Owiewki szyb przednich (przydatne podczas deszczu nie pada do środka gdy szyba jest uchylona)
  • Tylne szyby przyciemnione
  • Światła dzienne LED
  • Światła mijania XENON D2S (nowe żarniki i przetwornice) – soczewka
  • Światła drogowe – długie 2x 100Watt + ceramiczne kostki !
  • Miejsce na 2 koła zapasowe
  • Lewarek i Klucz na szybko złączach

ZAWIESZENIE i HAMULCE:

  • Przednie zaciski hamulcowe z Renault Megane 1,6
  • Klocki FERODO Premiere
  • Większe Tarcze MIKODA wiercone i frezowane (14 cali)
  • Tylne hamulce seryjne , bębny na mechanice – pionowy ręczny (blokuje SLICK na asfalcie)
  • Nowa belka Tylna
  • Sprężyny nowe EIBACH PRO-KIT
  • Amortyzatory ustawione przez p. Błońskiego na dziurawy asfalt
  • Przednie amortyzatory na żółtym poliuretanie + Wzmocnione sworznie !
  • Mocniejszy stabilizator
  • W kołach szpilki rajdowe + nakrętki
  • Przód i tył dystanse z centrowaniem po 25mm na koło

SILNIK:

  • Silnik (blok 4KJ) pojemność 1390cm3
  • zdrowy po rewizji, nie bierze oleju , nie kopci , trzyma kompresję
  • Nowy rozrząd dodatkowo przerobiony na dolne kółko z klinem – Pasek nigdy nie przeskoczy !
  • Stoczone koło zamachowe
  • Nowy układ wydechowy na jednym tłumik fiat 125p
  • Silnik na wyczynowych poduszkach oraz posiada dodatkową łapę do przedniej belki zrobioną z teflonu.

obecnie:

  • głowica świeżo po obróbce
  • ścięte prowadnice + splanowana 0,5mm
  • powiększone kanały od strony ssącej i wydechowej
  • kolektor wydechowy rurowy 4 w 1 z CLIO SPORT 2.0 16v przerobiony pod głowicę 1,4 (flansza cięta laserowo)
  • Strojony po zmontowaniu głowicy i wydechu  – odcinka 7500obr
  • dolot zimnego powietrza ze stożkiem
  • wypolerowana przepustnica + mocniejsza sprężyna aby szybciej wracała po puszczeniu gazu
  • większy wentylator chłodnicy
  • wyczynowy płyn chłodniczy MILLERS
  • wyczynowy olej silnikowy MILLERS CFS 10w60
  • Duża Alu Płyta pod silnikiem PA6 wyciągnięta i zagięta pod zderzak

SKRZYNIA:

  • JB1 – Hybryda połączenie skrzyni z 1,2 z 1,4 (ciut krótsze przełożenia) około 95km/h na dwójce przy 7200obr
  • Wzmocniony dyfer – nie ma już problemu z wyrywaniem półosi
  • Przerobione mocowania skrzyni (nie ma już problemu z wyrywaniem dolnej łapy i wypadaniem biegów)
  • Skrzynia posiada dwie łapy przednią i tylną zrobione z teflonu !
  • Olej MILLERS CRX 75w140 NT